Jeles Tak..


Click here for Myspace Layouts

Monday, February 6, 2012

Bercuti Sehari - Edisi 2

 Assalamualaikum kepada pembaca yang entah macam mana boleh tersesat di sini (alang-alang dah sesat, baca jelah). Alhamdulillah, semalam, Ahad hari Maulidur Rasul kami sekeluarga pergi membeli tingkap (window shopping) di Padang Besar sedangkan orang lain berarak.


 Apa pun korang dah baca ke edisi pertama. Kalau tak pergilah jenguk. Apa yang aku nak tulis kali ini tak ada kena - mengena  dengan edisi pertama. Macam - macam benda kami beli, seronok bercuti dengan keluarga ni. 


 Kat sana banyak barang murah dan mahal. Aku takde semangat nak tangkap gambar bebanyak  jadi sekadar penghias sajalah. Lepas tu kami beli pintu plak (door shop????). Gurau je.. kami menjeguk Wang Kelian yang kalau korang tak tahan jalan ber-drift (berliku) x payah pergilah. Aku tengok fixie pun ada. Stylo-milo-gilo aku tengok. Ok tu jelah yang aku boleh tulis kali ni......

No comments:

Post a Comment

Tulislah komen dikau

Copyright© All Rights Reserved Luqmanderr.blogspot.com