Jeles Tak..


Click here for Myspace Layouts

Sunday, February 12, 2012

Aku Dan Fixie 2

 Haa... kan aku dah kata ada sambungan.....Jumaat, 10 haribulan tercatat dalam sejarah hidup aku menunggang beramai-ramai ke Bukit Perak, Pendang..gila syiok oooo


 Kalau letih memang tak payah cakaplah memang letih siot..tapi pengalaman yang korang akan dapat memang tak boleh dilupakan.Hari pertama aku dan fixie aku berjalan jauh - jauh dari Guar....ada banyak geng, Yan, Gurun , Pendang, dan Guar.


 Gambar selalunya akan bersama-sama dengan entri tapi kali ni aku tak bawak kamera jadi memang takde gambarlah kan. Sebab tak bawak adalah rahsia. Masa nak balik tu banyak kejadian yang berlaku tapi aku tak boleh nak ceritalah, jadi sila berhati-hati.


Pelarian
1. Alhamdulillah..... jumlah pageview blog ni makin meningkat.
2. gila lain sekolah ari ni padahal apalah sangat.
3. nama tempat adalah Bukit Perak
4.nama sungai ialah Sungai Rambai

No comments:

Post a Comment

Tulislah komen dikau

Copyright© All Rights Reserved Luqmanderr.blogspot.com