Jeles Tak..


Click here for Myspace Layouts

Wednesday, February 22, 2012

Masa Untuk Sains...

 Perghh tajuk dah macam Jimmy Neutron plak. Kenapa aku nak post pasal sains plak? pasal ni sepanjang aku belajar sains entah dari darjah berapa ntah aku rasa jugaklah bedah sesuatu walau bau dah macam bangkai.


 Sebagai pelajar tingkatan 2 SMK G*** C******** aku dah rasa pengalaman bedah mata lembu walau fail jugak sebab kanta dia pecah, aku kasar sangat atau mata tu dah lama sangat. Dalam bebanyak kumpulan yang bedah mata lembu tu, ada satu je mata yang elok dan jernih.


 Aku sendiri boleh tahan bangkai dan darah tapi entah pasal pa entah bau mata lembu tu teruk sangat sampai aku rasa loya. Untuk post kali ni aku akan share jugak keputusan Malaysia VS Jepun tadi. Jadi pak cik - pak cik, abang-abang dan yang cepat lima minit denganya boleh terus membaca.


 Untuk projek selepas ni plak tak taulah nak bedah apa plak. Tadi masa habis bedah aku merayau makmal sains tu terjumpa plak almari tu. Kawan aku buka maka terserlah habis ular dalam tabung uji. Bukan ular je, kaki ayam, kata dan tak taulah rasa tak berani plak nak buka almari lain.


 Jadi untuk form 1 bersiap sedialah membedah apa saja yang cikgu korang suruh. Kalau tak jangan harap korang nak jadi saintis atau doktor.


masa untuk


Pelarian
1.Keputusan game ialah 4 : 0 Malaysia kalah
2. Pm kita nak datang Kedah sabtu ni kat Gurun kot?
3. Jadi bersedialah untuk Aku Dan Fixie 3


note : tulisan tu akan jadi link bila aku dah siap post.

No comments:

Post a Comment

Tulislah komen dikau

Copyright© All Rights Reserved Luqmanderr.blogspot.com