Jeles Tak..


Click here for Myspace Layouts

Saturday, February 25, 2012

Aku Dan Fixie 3

 Perghh gila lain exp yang aku dapat kali ini. Kalau korang pergi mana - mana pun pastikan persiapan cukup. Muqadimmah yang paling tak boleh blah bila tunggu sampai pukul 10 baru bertolak.

 Korang kena baca episod yang pertama dan kedua. Kalau dah baca, bagus tapi kalau tak.... pergilah baca. Kami pergi ke Modenas Gurun dan bertapak di situ agak lama.

 Sampai situ aku tengok motor besar penuh gila cool, ahli-ahli silat penuh, tak berapa cool. Aku sempat pergi check kedai yang ada, aku ngan kekawan aku nampak gerai yang dikerumuni dan kemudian orang macam tak berapa nak minat. So aku pergi check dan mata aku nampak keychain yang memang lawa dan menakjubkan tapi harganya lebih menakjubkan.

 Jadi faham - fahamlah kenapa aku orang macam tak minat. Ini kali pertama tayar fixie aku pecah dan sebab musababnya ialah *** ****. Jadi kami pegi singgah Aneka buat sementara waktu dan aku balik naik motor dengan kawan aku dan.... aku masih tunggu fixie aku sampai ke rumah. Baik betul diorang nak tolong hantar.
Kawan korang maam tu ke?

Pelarian 


1. maaf pelarian dah lari dan tak sempat tangkap.

No comments:

Post a Comment

Tulislah komen dikau

Copyright© All Rights Reserved Luqmanderr.blogspot.com