Jeles Tak..


Click here for Myspace Layouts

Thursday, March 1, 2012

Adobe CS5 Master Collection

 Yeah..... akhirnya aku dah beli cd Adobe CS5 Master Collection walupun pirate tapi aku dah ada pelbagai produk adobe seperti photoshop, soundbooth, flash builder, flash catalyst, flash professional dan sebagainya melainkan After Effect dan Premiere.


 Walaupun aku ada photoshop tapi itu bukanlah sebab aku beli cd 10 ringgit tu. Sebab utama aku beli adalah After Effect tapi tak bleh install pasal aku guna 32x bit bukan 64x bit. Jadi tak ke panas hati ini. kalau aku taulah aku beli cs4 punya.


 Tapi jangan risau aku akan kumpul duit untuk beli pelbagai benda pirate walaupun aku hacker yang ta berapa terer dan hanya mampu hack game je.


 Korang ada photoshop? takde, ada, jangan risau kepada yang takde tak lama lagi aku akan upload photoshop ke mediafire dan korang boleh download ikut suka hati.


 Pelarian
1.  Sabtu ni sekolah aku akan ada merentas desa jadi aku dengan tekadnya akan bawa kamera       kalau adik aku tak guna dan bawa ke rombongan diorang.

No comments:

Post a Comment

Tulislah komen dikau

Copyright© All Rights Reserved Luqmanderr.blogspot.com