Jeles Tak..


Click here for Myspace Layouts

Wednesday, February 8, 2012

Kekeringan Idea


 Nampaknya satu penyakit berjangkit yang tak sakit sudah mula merebak dalam otak aku yang aku sendiri tak tau kaler apa? Apakah penyakit itu, apakah nama penyakit itu, apakah nama saintifik penyakit itu, siapa penyebarnya, siapa yang terkena penyakit itu, apakah kesan sampingan daripada penyakit itu. Penyakit itu dikenali dengan nama "kekeringan idea" dan nama saintifiknya "takder idea". 


 Idea adalah perkara kedua terpenting untuk seorang blogger selain hidup (agaknya). Penyakit ini banyak berjangkit ke orang seni seperti blogger, vlogger, pembuat filem, pengarah, penulis skrip dan tukang kebun??? 


 Biar aku ringkaskan sebab aku tak suka tulis panjang-panjang sebab aku takde idea sebab aku takde aktiviti menarik sebab aku takde idea sebab aku takde sebab.... Maksudnya aku takde idea. Menurut kata Dr. Professor Tuan Luqman (aku ke?), penyakit ini mungkin sudah lama berumah di tepi pantai sebab tak takut dipukul ombak??? Sorry malas nak padam. Tapi jangan risau, Dr. sudah dapat ubat iaitu berdoa kepada Allah moga bertambah idea aku ... 


Pelarian


Selepas ni lebih banyak pelarian iaitu kata - kata melalut, merapu, @xbetul (eehhh). Jadi pelarian kali ini aku dah tertulis diatas agaknya. 


1.  Esok aku akan pergi Pendang berfixie dengan kawan-kawan aku...

No comments:

Post a Comment

Tulislah komen dikau

Copyright© All Rights Reserved Luqmanderr.blogspot.com