Jeles Tak..


Click here for Myspace Layouts

Monday, December 31, 2012

Sekolah

 Assalamualaikum, semoga anda sihat sejahtera. Malam ini saya terpanggil untuk publish entri yg terakhir... untuk tahu 2012. Rasanya kalau ini entri yg terakhir pun takde sapa kisah..

Pagi tadi saya pergi sekolah untuk pendaftaran dan pengurusan. Sebenarnya tak payah nk daftar pun masuk macam tu jerr. Well that's not the thing, now here's come the BOOM..!!.. masa rehat punyalah ramai.. memang tak makanlah aku. Sempat beli air jerr tu pun tak berapa nak ramai... Patutlah cikgu bahagikan rehat.. Alhamdulillah.

Sebenarnya aku pun heran. Cerita kat TV3 ni nak ulang berapa kali langsung?? Iklan dia tak cukup lama.. kalau boleh buatlah iklan 60 minit untuk satu cerita durasi 1 jam.. Sudahlah aku nak tidoq.. Happy New Year... Selamat Tahun Baru ..::CandyDate::..

No comments:

Post a Comment

Tulislah komen dikau

Copyright© All Rights Reserved Luqmanderr.blogspot.com