Jeles Tak..


Click here for Myspace Layouts

Thursday, January 3, 2013

2013 Adalah Tahun Yang..

 Assalamualaikum, apa khabar semoga anda sihat sejahtera.. Saya baru sahaja pulang dari tuisyen dan tetiba tangan ni rajin nak menaip.. Mungkin selepas ini saya akan fokus pada pelajaran (macamlah rajin sangat).

Jadi 2013 adalah tahun yang mencabar di sekolah.. Itulah penilaian saya yang pertama selama seminggu aku skolah.. Tak taulah penilaian ni berubah atau tak tapi sekolah memang mencabar.. Walau apa pun aku seronok setelah masuk sekolah pagi kerana petang bleh buat aktiviti bebanyak.

Seperti yang diumumkan di media duit RM100 akan dapat 15 Hari Bulan dan jangan membazir beli benda tak penting plak.. Itu amaran untuk diri sendiri (akulah) sebab aku tak bleh tengok duit bebanyak ni.. Tapi aku rasa nak simpan kat Tabung Haji walaupun masih lagi tak tahu makhluk Allah yang mana buka akaun untuk aku.. famili aku tak mengaku pun..

   Pelarian
1. Aku dah ada azam
2. Azam aku adalah untuk berazam
3. dan maksudnya aku masih takda azam

...::CandyDate::...

No comments:

Post a Comment

Tulislah komen dikau

Copyright© All Rights Reserved Luqmanderr.blogspot.com