Jeles Tak..


Click here for Myspace Layouts

Friday, December 7, 2012

Semuanya Percuma

 Assalamualaikum, apa khabar kepada hadirin sekalian. Hari ini saya akan berkongsi satu laman web. Jadi...

Amaran 
Saya tidak akan bertanggungjawab terhadap apa jua yang akan berlaku. Anda mungkin akan mengalami simptom sakit telinga, bernanah mata, terbakar hati... Jika anda bukan pengguna Android.

Saya harap laman web yang saya kongsikan ini tidak langsi dan tidak mati?? Penuh dengan aplikasi dan permainan yang boleh dimuat turun secara percuma. Anda telah minat, jatuh cinta terhadap aplikasi yang anda lihat di Play Store, tetapi anda tidak mampu untuk membayar aplikasi itu? Jadi  laman web yang saya kongsikan ini dapat membantu anda. Anda juga boleh meminta aplikasi daripada admin laman web itu jadi harap ini bermanfaat untuk anda.

No comments:

Post a Comment

Tulislah komen dikau

Copyright© All Rights Reserved Luqmanderr.blogspot.com