Jeles Tak..


Click here for Myspace Layouts

Saturday, December 29, 2012

Mengarut 2012

 Assalamualaikum, pa habaq. tak sangka 2012 akan pergi tak lama lagi dan aku pasti pelbagai kenangan telah dilalui sepanjang tahun ini. Suka duka, tempuh bersama, tak kira kawan atau keluarga. Jadi korang mesti ada something yang menghiburkan. Well aku takde sesuatu yg menghiburkan tahun ini....... Nanti! aku ada sesuatu yg menghiburkan... Al-Quran. tak kira ke mana sahaja aku pergi.

 Ok korang mungkin tertanya-tanya apa motif si pailang ni? Apakah konsep yang diketengahkan? apa yang hendak digosip ni.. Sebenarnya takde apa pun yg aku boleh gosip dgn korang jadi aku akan tulis perkara mengarut.. Barang sekolah dah beli?.. jgn ditunggu duit RM100 yg dijanjikan takde gunanya..

 Kadang-kadang aku suka perkara yg semak lagi menyemak di celah-celah semak seperti header yang baru itu.. Bukan apa aku ni PMR 2013 candidate so I can't focus on study if I can't focus on internet. So itu sahaja yg aku nak kongsikan bersama para pembaca..

    Pelarian
  • Blog aku ada Malware plak..
  • Apa azam tahun baru korang
  • aku berazam supaya aku ada azam 

No comments:

Post a Comment

Tulislah komen dikau

Copyright© All Rights Reserved Luqmanderr.blogspot.com