Jeles Tak..


Click here for Myspace Layouts

Sunday, January 29, 2012

Demam AJL Sudah Berakhir

 Gila letih argghh pergi latihan rumah sukan. Nasib baik bukan aku yang gila. Apa pun bukan itu yang aku nak cerita. Sapa yang tengok AJL semalam angkat kasut..  jadi aku cuma nak cakap tentang apa yang aku heran iaitu Anugerah Skrin hari tu. Kenapa macam tak meriah jerr..


 Aku rasa ini disebabkan majlis tu dilangsungkan terlalu awal dimana ramai orang sedang buat persediaan untuk kembali ke sekolah. Apa pun kepada semua yang terlepas nak tengok semalam ini keputusannya..


1. Hafiz - Awan Nano
2. 3 Suara - Beribu Sesalan
3. Faizal Tahir - Karma


Vokal Terbaik
Hafiz - Awan Nano


Persembahan Terbaik
Alya - Kisah Hati


Itu saja yang aku nak update hari ni. Menang kalah memang biasa je, aku sebagai seorang remaja 14 tahun yang masih banyak perkara kena belajar lagi nak curi kesempatan ini untuk kata, semalam aku teka Hafiz menang tak sangka tekaan aku tepat (berlagak) .

No comments:

Post a Comment

Tulislah komen dikau

Copyright© All Rights Reserved Luqmanderr.blogspot.com