Jeles Tak..


Click here for Myspace Layouts

Tuesday, January 24, 2012

Bercuti Sehari

 Assalamua'alaikum pembuka bicara,
 saya ucapkan untuk pembaca.....

 Kali ni biarlah aku cerita pasal cerita yang menyakitkan hati orang yang x pergi bercuti di hari cuti. Seronok jadi rakyat Malaysia ni.... warga Cina cuti kita tumpang, India cuti kita tumpang, Islam (boleh kata Melayu jugaklah) cuti semua tumpang, Kristian (omputih kot??) cuti (krismas) kita tumpang jugak walaupun kita cuti akhir tahun.

pehal blurr?
nilah jiran aku dia ikut jugak





 Semalam, 23 haribulan Januari 2012, patik sudah bercuti bersama-sama keluarga patik (bacalah dgn feeling org lama). Ok, kami pergi ke pulau yang suatu ktika dahulu pernah menjadi tanah jajahan Kedah (baru belajar sejarah..) pulau apa lagi xkan Pulau Pangkor plak... mestilah Pulau Pinang.. aku sebenarnya nak tunjukkan gambar je.. layanlah..
aku pun masuk..
ni boleh kata wallpaperlah

No comments:

Post a Comment

Tulislah komen dikau

Copyright© All Rights Reserved Luqmanderr.blogspot.com