Jeles Tak..


Click here for Myspace Layouts

Tuesday, November 6, 2012

Kenangan Jamuan Kelas 2 Khas 2012

 Assalamualaikum, apa khabar, selamat sejahtera dan salam satu Malaysia. Apa khabar kepada para pembaca sekalian. Adakah anda ceria kerana itulah perasaan saya di saat ini. Saya sudah pun muntah kedarah ayam KFC. KFC memang hebat kerana setiap kali jamuan KFC jugak orang nak sebut..

 Apa pun seronok jugaklah walaupun ada seseorang menumpahkan air sarsi disaat Guar Chempedak ketiadaan air. Macam biasa aku akan post gambar tetapi mestilah di FB aku. Setahu aku lauk jamuan yang dijamah tadi adalah Ayam KFC, kek yg boleh tahanlah..., beberapa makanan ringan seperti lolipop, gula-gula dan sumi, air sarsi.


 Taktahulah kalau ada hidangan lain tapi best gak kadang-kadang melepak kat sekolah... Anyway aku ada install game Big Sport Fishing Mania dan gilalah jugak aku main game ni... Aku pun dah tak tau nak taip apa. Sekolah dah habis jadi bermulalah sebuah kehidupan budak ranggi tak pergi sekolah. Hujung minggu ni aku nak ambil kakak aku kat Perak.

 Aku dah takde aktiviti nak buat memandangkan SPM start awal and to all SPM candidate good luck and enjoy your paper.

No comments:

Post a Comment

Tulislah komen dikau

Copyright© All Rights Reserved Luqmanderr.blogspot.com