Jeles Tak..


Click here for Myspace Layouts

Saturday, September 22, 2012

My Phone's Cover

 Assalamualaikum, apa khabar, mungkin tajuk ini pertama kali anda lihat dan mungkin akan bersiri?? Namun kita teruskan.. ini post yang sangat- sangat- sangat ringkas kerana saya cuma menceritakan tentang telefon saya.. Kepada yang meluat terhadap post ini kerana menyangka saya berlagak.. anda silap. Yang paling latest adalah Samsung Galaxy S3, manakala saya cuma menggunakan Xperia X8..






















 Saya baru sahaja beli cover untuk telefon ini. berwarna biru, di PASAR MALAM kot... murah jerr kalau di Penang saya tengok RM15, di Perak kakak saya kata RM10, di sini saya cuma beli dengan harga RM7. Berbaloi? tentulah jadi tidak sia-sia saya bersabar...


Pelarian
1. link2sd sudah boleh digunakan
2. banyak aplikasi dimuat turun di sini

No comments:

Post a Comment

Tulislah komen dikau

Copyright© All Rights Reserved Luqmanderr.blogspot.com