Jeles Tak..


Click here for Myspace Layouts

Friday, August 24, 2012

Selamat Hari Raya

Apa Khabar kepada para pembaca sekalian yang budiman, jelita dan baik hati. Hari ini aku akan bercerita pengalaman aku semasa raya.


Malam Raya sangat seronok bermain mercun,bunga api dan yang sama jenis dengannyerrr.
Begitu juga dengan hari raya selepas balik Solat Raya aku duduk melepak dirumah kerana malas dan tak rajin nak pergi beraya.

Hari seterusnya pun begitu. Kemudian aku balik kampung di Penang plak. Dalam perjalanan ada sekali abah aku tekan brek macam tarik spin dan kami terlanggar divider. Tapi, tapi jangan risau takde yang cedera, yang sakit, ataupun meninggal. kerana sikit jer tu. Jadi kepada pemandu sekalian sila berhati-hati. Anda Mampu Mengubahnya (ingat tak iklan tu)

Pelarian
Raya raya jugak. sekolah jangan malas 
Comments
1 Comments

1 Komen Bijak Pandai:

Smiley nie untuk korang... gunalah..:
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Tulislah komen dikau

Copyright© All Rights Reserved Luqmanderr.blogspot.com