Jeles Tak..


Click here for Myspace Layouts

Wednesday, August 1, 2012

Sedikit Update

 Assalamualaikum, salam sejahtera dan salam 1 Malaysia. Apa khabar kepada semua pembaca sama ada yang berpuasa atau pun tidak. Kali ini aku tidak akan tulis teruk-teruk sebab aku nak update sedikit sahaja.


Sedar atau pun tak sudah masuk 13 hari kita berpuasa. Siapa yang sangka masa berlalu begitu pantas hingga kita tidak sedar (kadang-kadang). Mungkin dalam otak korang sekarang ini dah update pasal baju raya, kuih raya, duit raya, jalan raya dan balai raya (bleh?). Tapi aku malas fikir pasal tu.


Bulan Ramadhan yang mulia ini sama-samalah kita penuhkan dengan amalan. Jangan ingat jualan murah di pasar raya sahaja. Ingat juga harga runtuh pahala di bulan mulia ini. Bersyukurlah kerana kita masih bernyawa untuk berpuasa.

Kejadian mercun sudah pun muncul di tv. Tapi kenapa tiap kali kecederaan mercun hanya di Kedah. Ada juga orang akan cakap malam nanti nak sahur. Dia memang sahur waktu malam ke? Atau subuh dia memang malam. Penggunaan ayat yang salah sebenarnya. Baiklah saya rasa tidak ada apa lagi yang saya hendak taip.


Pelarian
1. saya akan berbuka di sekolah hari ini. Seronok??..

Baiklah aku reverse diri dulu. Assalamualaikum, salam sejahtera dan salam propaganda.
Comments
1 Comments

1 Komen Bijak Pandai:

Smiley nie untuk korang... gunalah..:
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Tulislah komen dikau

Copyright© All Rights Reserved Luqmanderr.blogspot.com