Jeles Tak..


Click here for Myspace Layouts

Tuesday, December 6, 2011

Kisah Aku Ari Nie

Ianya bermula pada 6:05 pagi tadi, dimana aku dikejutkan dgn bunyi yg sangat dasyat (adik aku kejut). Seterusnya aku dgn laju bagaikan The Flash pergi ke bilik air dan mandi bagaikan P.Ramlee.

Kemudian aku selesaikan apa yg patut (solat bukan tido) dan terus on9 facebook aku . Aku meneruskan kehidupan harian aku dgn on9 dan main game. Aku burn lagu kat CD bapak aku dan dengar lagu2 tu.

Di sini larr cabaran bermula, aku mendengar lagu tu menggunakan Discman yg aku dapat. 7 buah lagu membuatkan aku terlena dalam ke-syahdu-an (dua kali). pastu aku terus bangun dan guna laptop nie.

aku terdengar suatu panggilan kecemasan (kawan aku ajak main bola) tapi aku kata "tunggu dulu". Hidung aku
sudah mula terhidu masakan mak aku dengan pantasnya aku terus makan dan pastu aku main bola


The End





No comments:

Post a Comment

Tulislah komen dikau

Copyright© All Rights Reserved Luqmanderr.blogspot.com