Jeles Tak..


Click here for Myspace Layouts

Sunday, November 3, 2013

Aku Kembali

 Assalamualaikum.. hai ho, what up bro.. It's been awhile.. Setelah sekian lama menyepi, akhirnya aku kembali. Walaupun PMR dah lama abis tapi baru skarang aku terpanggil untuk berblogging.. Bila aku fikir balik terlalu banyak kenangan yang aku lalui sebelum dan selepas PMR. Secara rasminya aku masih lagi bersekolah, akan tetapi cikgu telah beri cuti awal untuk kami tingkatan 3.

Dah berhabuk dah blog ni.. Biasalah lama x update.. N.20 Sungai Limau esok tarikhnya.. Entah apa keputusannya.. Sedang rancak menaip perhatianku dicuri plak cerita kat tv nih.. Diharap post akan dtg lebih panjang dan lebih menarik untuk dibaca. Sehingga waktu itu bye.. I"m out..

No comments:

Post a Comment

Tulislah komen dikau

Copyright© All Rights Reserved Luqmanderr.blogspot.com