Jeles Tak..


Click here for Myspace Layouts

Tuesday, April 24, 2012

Apa Yang Aku Tau Pasal Motor?

 Assalamualaikum kepada sesiapa yang tengah membaca entri yang mewakili bulan ini agaknya? Kenapa aku lama tak post apa-apa. Bukannya aku malas( tak berapa rajin jer) tetapi ya memang aku malas nak menyemakkan blog ini dengan cerita yang remeh-temeh dan tak ada faedah langsung.
Inilah CONTOH motor yg aku selalu bawa.


Kita mula membaca isi plak. Kalau korang sesiapa yang kenal aku 3 daripada 10 je yang cakap aku reti bawa motor sebab aku tak keluar dari taman aku jadi tak semua tau... Cakap je pasal motor memang aku tak berapa tau cuma benda yang biasa aku taulah. Seperti :


Karbereta - kaburator 
plug 
isoba         -absorber
tayar
shoot         - cover motor
kepak
enjin
tuti              -minyak 2TI


dan banyak lagi tapi tak larat fikir dah..... Mungkin bila aku dah ada motor aku akan belajar lebih lagi. Tapi sebagai remaja macam aku kalau ada motor kena pekap (pick-up) dulu. Setakat ni tak banyak motor aku pernah bawak jadi aku akan belajar pelan-pelan.


Pelarian 
1. Esok ada sukantara.
2.belajar 3 masa terawal.
3.kenapa tak buat tak belajar langsung.
4.teruk betul  Noranini PK.

No comments:

Post a Comment

Tulislah komen dikau

Copyright© All Rights Reserved Luqmanderr.blogspot.com