Jeles Tak..


Click here for Myspace Layouts

Sunday, October 9, 2011

Aku Luqman Dan Aku Bukan Pelarian

Selamat datang ke blog aku yang tak seberapa ni. Terima kasih diucapkan kepadapara hadirin kerana sudi membaca apa yang saya tulis ni. Blog ini saya tidak berapa pasti umurnya kerana kerajinan (malas sangat) nak post entri.
Saya berumur 13 tahun dan anak kedua dari 5 adik-beradik. Saya tinggal di Kedah tetapi maaf maklumat terperinci tidak boleh diberikan. Saya bersekolah tidak jauh dari rumah saya dan saya mempunyai kawan-kawan yang baik-baik belaka.

Saya tidak mempunyai laptop atau komputer persendirian mahupun internet yang stabil. Jadi saya minta maaf jika tidak mengeluarkan entri yang baru setiap minggu. Saya ada akaun facebook dan youtube. Saya tidak akan upload video mingguan kerana kelajuan internet yang sangat laju (paham-pahamlah).

No comments:

Post a Comment

Tulislah komen dikau

Copyright© All Rights Reserved Luqmanderr.blogspot.com